Že imate uporabniški račun?

Podatki o naročniku in naslov za dostavo

Informacije o naročniku
Slovenija
Uredi podatke o naročniku
Naslov za dostavo
Uporabite za dostavo če je enak naslovu plačnika
Dodaj naslov

Košarica

Košarica je prazna

Izberite način dostave

DDV:
Za plačilo:

Opombe in posebne zahteve
Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

    • SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletno trgovino www.iFly.si upravlja podjetje FSP, d. o. o. (v nadaljevanju ponudnik).

    • POSTOPEK NAROČANJA

Kupec izbira izdelke s klikom na izdelek, izbere količino, barvo…, nato klikne na Dodaj v košarico. Ko izbere vse želene izdelke, klikne na Košarica in nato Pokaži košarico. Prikaže se mu vsebina košarice, kjer lahko vtipka tudi šifro za popust, če jo ima. Po kliku Naprej se mora kupec prijaviti oziroma najprej registrirati, če še ni uporabnik www.iFly.si. Ko se kupec registrira, mora svoj račun aktivirati. To stori tako, da klikne na povezavo, ki jo prejme po elektronski pošti. Po uspešni prijavi izbere naslov za dostavo, način dostave in način plačila. V zadnjem koraku lahko napiše tudi sporočilo, opombe … ponudniku. Prebrati mora splošne pogoje spletne trgovine www.iFly.si in če se z njimi strinja, to tudi potrditi. Do tega trenutka ima kupec možnost popraviti naročilo. S klikom na Potrdite naročilo je postopek nakupa končan.

Po oddaji naročila prejme kupec po elektronski pošti obvestilo, da ima naročilo status: V OBDELAVI. V tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. To naredi tako, da pošlje sporočilo po elektronski pošti na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Naročil z nepravilnimi osebnimi podatki ponudnik ne upošteva.

Po potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in spremenjenem statusu naročila: POTRJENO. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko pošto s statusom naročila: POTRJENO). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik v dogovorjenem roku izdelke pripravi, odpošlje, spremeni status naročila v POSLANO in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik izda kupcu račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (Moj račun). Za pregled uporabniškega računa se mora kupec najprej prijaviti (Prijava).

 

    • CENE

Vse cene vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo od trenutka oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub preverjanju točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila bo ponudnik omogočil kupcu odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

    • PLAČILO

Način plačila izbere kupec v postopku nakupa. Če kupec izbere plačilo z gotovino po povzetju, potem plača celotni znesek naročila, ko izdelke prejme po pošti. Če kupec izbere plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski račun, mora celotni znesek naročila nakazati na transakcijski račun:

FSP, d. o. o.

Staničeva 12

1000 Ljubljana

TRR: SI56 0204 4025 7392 844

Kupec mora navesti sklic (referenco), ki jo prejme po elektronski pošti.

Ko ponudnik plačilo prejme, pošlje kupcu elektronsko pošto s statusom naročila: POTRJENO.

 

    • DOSTAVA

Način dostave izbere kupec v postopku nakupa. Če izbere Osebni prevzem, potem stroškov ni. Če pa izbere Po pošti, potem je cena odvisna od skupne vrednosti nakupa:

- pri skupni vrednosti nakupa do 60 EUR je cena poštnine 6,10 EUR,

- pri skupni vrednosti nakupa nad 60 EUR je poštnina brezplačna.

Vse cene vsebujejo davek na dodano vrednost.

Izdelke, ki so na zalogi, ponudnik ponavadi pošlje še isti dan, če je naročilo potrjeno do 16. ure. Če ponudnik izdelkov nima na zalogi, bo takoj po potrditvi naročila začel s postopkom dobave. Čas dobave je vsakič odvisen od posameznega dobavitelja. Ponudnik bo obvestil kupca po elektronski pošti o predvidenem datum dobave, ki temelji na preteklih izkušnjah z dobaviteljem. Ko ponudnik prejme izdelke, obvesti kupca po elektronski pošti o prejemu izdelkov oziroma (če je kupec izbral Osebni prevzem), kdaj jih lahko prevzame.

 

    • VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil), ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

    • GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem zastopniku, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga ali pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

 

    • PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 15 dneh obvesti (po elektronski pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.) o odstopu od pogodbe. Izdelke je treba vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo in video nosilce, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

 

    • ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

    • VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in drugo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.